המדריך המלא לקניית חול לחתולים

חול לחתולים – המדריך המלא לקנייה

אם אתם מגדלים חתול בבית, אתם ודאי דואגים שיהיה לו כל מה שהוא זקוק לו – אוכל איכותי וטעים, פינה נעימה לרבוץ בה וכן, גם ארגז חול כי ממש כמונו, אחרי שאוכלים חייבים להתפנות ולהשאיר מקום לארוחה הבאה. איך בוחרים חול לחתול ועל מה כדאי לשים דגש? כל התשובות ממש כאן.

קניית חול לחתול נשמעת כמו משימה פשוטה והיא אכן לא יותר מדי מסובכת, אם רק יודעים במה להתמקד. חשוב להכיר שישנן כמה אפשרויות לבחור מהן ולכל אחת יתרונות משלה ובהתאם – בחירה לא מוצלחת תוביל לריחות לא נעימים, טפילים ושאר מרעין בישין בתוך הבית. נוסף להיבט התברואתי, מצע נעים יאפשר לחתול שלכם לעשות צרכים בהרגשה טובה, ממש כמו אסלה מפנקת.

רק חול וחול – סוגי חול לחתולים

“חול”. נשמע פשוט, נכון? האסוציאציה הראשונה שעולה היא כמובן של ארגז חול לילדים בגן השעשועים, אבל מי שמגדל חתול יותר שזה קצת יותר עמוק, תרתי משמע. יש מגוון של סוגים של חול לחתול ולכל אחד היתרונות שלו ולכן חשוב לבחור בהתאם –

חול מתגבש לחתולים

חול מתגבש לחתול
חול מתגבש לחתול

חול מתגבש לחתולים הוא חול שעשוי למעשה מחתיכות חימר קטנות, אשר במגע עם צרכי החתול, מתגבשות (ומכאן שמו). נוסף ליכולת ספיגת שתן מוגברת, חול זה מאופיין גם בלכידת ריחות ואבק – יתרון לא קטן והחלק האטרקטיבי ביותר הוא שבזכות כל אלה, ניתן להחליף בכל פעם רק את החלקים שהתגבשו ולא את החול כולו – חסכוני למדי.

חסרונות: ההתגבשות שמהווה יתרון, היא גם חסרון כאשר החתול דורך על מצע רטוב טרם התגבשותו ואתם תהיו אלו שתצטרכו לנקות אותו לאחר מכן (את החתול, או השטיח שלכם…).

חול קריסטלי

חול לחתולים
חול לחתולים

חול קריסטל נראה כמו גבישי קריסטל שקופים ומכאן שמו. הוא עשוי למעשה מסיליקה, בעלת יכולת לספוג במהירות שתן ובכך למנוע ריחות קשים שלעתים קרובות עולים מארגזי חול לחתולים בהם סוגי מצע אחרים. בנוסף, חול קריסטל הוא מצע קל משקל, כך שבעת ניקוי קל לפנות אותו והפינוי עצמו? יכול להיות פעם בחודש בקלות.

חסרונות: המחיר, לכן כדאי לעקוב אחר מבצעים ולזכור כי בכל מקרה, התמורה בהתאם. בנוסף, יש הטוענים כי החיכוך בין גבישי הסיליקה יוצר רעש לא נעים (אבל זה מוגבל לזמן עשיית הצרכים בלבד) ובל נשכח להזכיר כי ישנם חתולים שרגישים לחומר.

חול סויה

חול סויה לחתולים
חול סויה

חול סויה הוא מצע איכותי נוסף שטומן בחובו לא מעט יתרונות, כאשר גולת הכותרת במקרה זה היא איכות הסביבה – חול סויה עשוי רכיבים טבעיים שנחשבים ידידותיים לבעל החיים ולקרקע, ללא כימיקלים מזיקים ועם יכולת מוגברת לספוג את צרכי החתול. חשוב לציין כי מדובר בשימוש חוזר בחומר שאחרת היה נזרק, ניתן לשטוף אותו באסלה הביתית והוא מושלם לחתולים עם בעיות עור ואלרגיות.

חסרונות: חול סויה נחשב יקר ביחס לתדירות ההחלפה שלו ויש לו יכולת מוגבלת לספוג ריחות, לכן כדאי לשלב אותו עם סוג חול נוסף.

החלפת חול לחתולים – כל כמה זמן צריך להחליף?

החלפת חול לחתול תלויה במספר גורמים – יכולת הספיגה של החול, תדירות עשיית הצרכים בחול, כמות החתולים המשתמשים בחול, גילם וקיבולת ארגז החול (בלי קשר לגודל הארגז, נהוג למלא אותו לגובה של 6-7 ס”מ למען נוחות החתול). ככל שתתאימו את סוג החול בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם, תחליפו אותו לעיתים רחוקות יותר. בשאיפה – אחת לחודש.

איפה כדאי לקנות חול לחתולים?

אוהבים לראות את המוצרים בעיניים ולהכיר את החומר האנושי? חנות פיזית היא האפשרות המומלצת. לעומת זאת, חנות אונליין תאפשר לכם להתרשם תוך זמן קצר מהמבחר והמבצעים השונים ולבצע הזמנה עד פתח הבית. החנות הוותיקה “החתול והכלב” מציעה גם מזה וגם מזה – סניף פיזי ברחוב נגבה בתל אביב, בו תוכלו לבקר ואתר האינטרנט ולהזמין משלוח בקלות ובנוחות.

לסיכומו של דבר, ישנם סוגים שונים של חול לחתול ואין סוג אחד טוב יותר מאחרים אלא זה שמתאים לכם ולחתול שלכם לאחר שקלול כלל הגורמים כמו העדפה, ספיגה, מחיר, איכות הסביבה וכיו”ב. העיקר – לא משנה באיזה חול בחרתם, ריכשו אותו מחנות מוכרת כך שתוכלו לקבל מענה לבעיות שונות, להתייעץ ולקבל ליווי.  

חנות חיות החתול והכלב
חנות חיות החתול והכלב

"החתול והכלב" - החנות מובילה בתחום אוכל וציוד לכלבים וחתולים.
אנו מציעים מגוון ענק של מזון איכותי ומאוזן עבור חיות המחמד שלכם וציוד באיכות גבוהה לטיפוח ובריאות שלהם. צוות המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם ולתת לכם את המידע הנדרש כדי לספק לחיות המחמד שלכם את הטוב ביותר.
כתובת: נגבה 36, תל אביב | טלפון: 03-5616646

תוכן העניינים

למה לבחור בחנות חיות החתול והכלב

משלוחים מהירים

חוויית קניה און ליין

שירות מעל הכל

ייעוץ והכוונה טלפוני