מוצרים חשובים לחתולים בכל בית

המוצרים החשובים ביותר לחתולים בכל בית

מתכננים להביא חתול חדש או פשוט רוצים לפנק את החתול הקיים? ריכזנו לפניכם את רשימת המוצרים שפשוט אי אפשר בלעדיהם ואם עוד לא הכרתם – היכונו לרכישה משנת חיים. אז איזה מוצרים לחתול יעשו לכם חיים קלים ועל מה ממש לא כדאי להתפשר? הרשימה המלאה כאן לפניכם. מיאו!

 

חתול זה לא כלב

נכון, זקוק לתשומת לב מתמדת, אבל זה ממש לא אומר שחתול, עצמאי ככל שיהיה, לא זקוק להשקעה, פינוק והפתעות נעימות. ההפך הוא הנכון – ככל שיהיה לו יותר נוח ונעים הוא יוכל להמשיך להיות בלתי מורגש (בקטע טוב) – עד שיחליט שבא לו להתפנק ואז תגלו שאין משטח רביצה נוח יותר לעומת בני האדם שמגדלים אותו… או מקלדת המחשב שלהם.

 

חול לחתולים

חול גרי לחתולים
חול גרי לחתולים

חול לחתולים הוא אחד המוצרים שהכי כדאי להשקיע בהם כי נוסף לאיכות חייו של החתול, הוא משפיע גם עליכם – בחירה נכונה של חול לחתולים, תאפשר לכם ליהנות מסביבה נטולת מחלות, אבק וריחות קשים, גם אם לא תקפידו על החלפה תכופה (אחת לחודש נחשב ממש סבבה).

בנוסף, אלה השירותים של החבר על ארבע ולכן חשוב לבחור חול איכותי ונעים למגע, ממש כמו אסלה מפנקת ואם המחיר הוא אישו – אל תשכחו שחול איכותי שצריך להחליף פעם ב… בסופו של דבר יעלה כמו חול זול שיש צורך להחליף לעתים קרובות. לפרטים נוספים היכנסו לקטגוריה: חול לחתולים או חול מתגבש לחתולים

 

מיטה לחתול

מיטות לחתולים
מיטות לחתולים

זוכרים שאמרנו שאין כמו להתרפק על הבעלים? זה נכון. וכשזה נאמר, כל אחד זקוק לפינה אינטימית, נסתרת וחשוכה למצוא בה מרגוע. ביחרו מיטה איכותית, רכה ומזמינה ולמקם אותה בפינה שתאפשר לחתול ליהנות משנת לילה מפנקת או סתם זמן אישי עם עצמו.

העיקר, אל תשכחו שגם כאן יש לכם תפקיד והוא לנקות ולכבס. לפיכך, מומלץ לבחור מיטה לחתול קלה לניקוי ורצוי מבד דוחה מים שניתן לכבס (ואם אפשר לייבש במייבש – זכיתם בלוטו).

 

מתקן גירוד

מתקן גירוד לחתולים
מתקן גירוד לחתולים

ודאי שמתם לב לצורך של החתול שלכם לשרוט ולגרד משטחים. הוא לא עושים לכם “דווקא” – מדובר ביצר בסיסי שצריך לבוא על סיפוקו וחשוב גם לבריאות ציפורני החתול ואם כבר, עדיף שזה לא יעשה על חשבון הספות או השטיח שלכם.

מתקן גירוד נוצר בדיוק לתכלית זו ואם אתם רוצים להפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד כדאי שתבחרו מתקן גבוה (לפחות 90 ס”מ) ותפזרו עליו קטניפ (דשא חתולים שניתן לרכוש גם כתרסיס).

היכנסו לקטגוריה: מתקני גירוד לחתולים

משחקים לחתולים

משחק לחתול

חתולים הם חיה סקרנית, שובבה ומאוד יצרית שבל נשכח – החלה את דרכה כחיית טרף ואם רק תוציאו אותם לחצר הם יוכיחו לכם שהם ממש לא שכחו מאיפה הם באו, עם מנחות מפתיעות כמו לטאות קטנות ועכברים.

על מנת לענות להם על הצורך ולנתב את יצר הציד למקומות טובים ומועלים, מומלץ לרכוש לחתולים שלכם משחקים לחתולים שיאתגרו וישעשעו אותם ולא פחות חשוב – גם משחקים לחתולים מהסוג שיאפשר לכם ולהם ליצור בונדינג תוך משחק משותף ולהתקרב זה לזה.

מה למשל? משחקים מצלצלים כמו כדורי טניס עם פעמונים, משחקים קופצים עם סלילים וקפיצים, משחקים במרקמים שונים (מרשרשים, עם נוצות, אורות וכד’), נדנדות וערסלים, משחקים להברשה עצמית, משחקים בצורות (דגים, ציפורים, עכברים…), משחקי אוכל ועוד.

רוצים משחק או צעצוע  לחתול היכנסו לקטגוריה

תכשירי הדברה לפרעושים

ספריי הדברה לחתולים
ספריי הדברה לחתולים וכלבים

אחרון חביב הוא מוצר שאי אפשר בלעדיו – תכשירי הדברה לפרעושים. כן, גם אם מדובר בחתול בית שלא יוצא החוצה וגם אם הדירה שלכם סופר נקייה וסטרילית. האמינו לנו, אם תיתקלו בפרעושים – כדאי שתדעו מה האפשרויות שעומדות לפניכם, כי בלי טיפול צפויה להם וגם לכם אי נוחות גדולה.

תכשירי הדברה לפרעושים לחתולים זמינים במגוון צורות – קולרים, אמפולות, כדורים ועוד. חלק מהאופציות רעילות ויש להשתמש בהן בהתאם להוראות היצרן ובהתאם, להתאים אותן למשקל וגיל החתול. בנוסף, חשוב להתאים את סוג ההדברה לתקציב שלכם וגם לאורח החיים שלכם – למשל, אם אתם או הילדים אוהבים להתכרבל עם החתול במיטה, רצוי לבחור בהדברה שלא תבוא איתכם במגע.

לסיכום, בניגוד לדעה הרווחת, לגדל חתול זה לא “שגר ושכח” – הם עצמאיים אך חשוב להשקיע בהם כדי שישארו כאלה, יהנו לחיות במחיצתכם ואתם לצדם, בבריאות ואריכות ימים. לשם כך, יש כמה מוצרים שלא כדאי לוותר עליהם.

חנות חיות החתול והכלב
חנות חיות החתול והכלב

"החתול והכלב" - החנות מובילה בתחום אוכל וציוד לכלבים וחתולים.
אנו מציעים מגוון ענק של מזון איכותי ומאוזן עבור חיות המחמד שלכם וציוד באיכות גבוהה לטיפוח ובריאות שלהם. צוות המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם ולתת לכם את המידע הנדרש כדי לספק לחיות המחמד שלכם את הטוב ביותר.
כתובת: נגבה 36, תל אביב | טלפון: 03-5616646

תוכן העניינים

למה לבחור בחנות חיות החתול והכלב

משלוחים מהירים

חוויית קניה און ליין

שירות מעל הכל

ייעוץ והכוונה טלפוני